śr.. wrz 27th, 2023

Posiadanie solidnej strategii e-mail marketingowej niesie ze sobą wiele fantastycznych korzyści.

E-mail marketing jest opłacalny i pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Jest to również wspaniały sposób na utrzymywanie kontaktu z obecną bazą klientów. Ten artykuł zawiera kilka świetnych wskazówek, które mogą pomóc we wdrożeniu lub ulepszeniu działań związanych z marketingiem e-mailowym.Unikaj wypożyczania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą pasować do docelowych grup demograficznych, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Nigdy nie wysyłaj e-maili do swoich klientów częściej niż raz w tygodniu. Twoi klienci są zajęci i nie chcą być bombardowani zbyt wieloma wiadomościami. Zbyt częste wysyłanie e-maili zwiększa prawdopodobieństwo, że Twoi klienci przestaną czytać.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Porady geniusza, które pomogą Ci stać się dobrym w e-mail marketingu

Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej.

Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail dowiedz się, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać dodatkowego działania, takiego jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.E-mail marketing ma wiele zalet. To bardzo opłacalny sposób na promocję Twojej firmy wśród szerokiego grona odbiorców. Umożliwia także Twojej firmie utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i tworzenie relacji. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule i upewnij się, że Twoja firma ma najlepszy możliwy program do e-mail marketingu.

By admin